maandag 2 juni 2014

Aanvallen

 Thuis èn ook weer niet. Terug op de plek waar ik een week geleden vertrokken ben, laat we het daar op houden. Honden gisteren teruggekregen met een vieze kennelkuch. Ze vertoeven er overduidelijk te vaak. Desondanks is dit gelukkig de eerste keer. Schijnt een hardnekkig toestand te zijn. Aan de antibiotica dus. Gelukkig geen gewoonte voor ze en hopelijk slaat het dus goed en snel aan. Over veertien dagen gaat het weer richting kennel en dan moeten ze het niet weer krijgen, maar ook niet anderen aansteken.

 Na de dierenarts, de garagehouder, de barkeeper en de boekhouder mag ik straks onderuitzakken. Het gras kan zich vanaf morgen op mijn aandacht verheugen. Het werk in de week voor mijn afwezigheid maakt de boel nu een stuk overzichtelijker. Ook de tijdspanne, die me nu gegund is, voor ik weer naar het oosten verdwijn, beslaat gelukkig een ruimere periode dan de paar dagen, die ik had na Utrecht. Mocht het weer een beetje willen meewerken, kan ik bijwerken wat al gedaan is en beginnen met de plekken, waar ik vorig jaar niet aan toe ben gekomen. Ondanks of dankzij alles blijft het vooruitgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten