zaterdag 28 juni 2014

Afstandsbediening

 Een aannemer met een behoefte aan bijscholing op het vlak van planning en communicatie, een stel honden die moeilijk doen over het aanrollende onweer, een kat die zo ongeveer op mijn toetsenbord wil liggen, trek en geen zin om te koken maar inmiddels teveel genuttigd om met goed fatsoen het wegennet aan mijn gevaar bloot te stellen. Soms is het bestaan niet zo licht, maar daarom niet minder ondragelijk.

 Het is de tweede dag, die ik compleet loop te verk*tten aan het bijsturen op afstand. Misschien moet ik de aannemer eens een rekening sturen voor mijn coachings- en managmentactiviteiten. Wat tel je daarvoor tegenwoordig?? Een uurtje van mij kost toch al gauw een werkdag voor vier daar ter plekke. Is een beetje flauw, maar kan soms ontzettend verhelderend werken. Ik zie aanstaande maandag alweer compleet verloren gaan aan WhatsApp geleuter.

 De laatste loodjes .... van het eerste deel. Het zou ook bar zijn, als die niet zwaar zouden wegen. Het vreemde is, dat mensen altijd denken, dat onder druk alles vloeibaar wordt. Misschien is het een algemeen geldende wet, maar voor mijn deur verlies die zijn geldigheid. Niks geen "moet maar, omdat het niet meer anders kan". Misrekening. Foutje. Bedankt. Terug naar "Af" en netjes èn gewenst het zooitje over doen. Altijd al een hekel aan natuurkunde gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten