zondag 22 juni 2014

LpM

 Misschien is het raar, misschien niet. Misschien was het dit, of dat, of net wat anders. Eén ding mag duidelijk zijn: Ik mis mijn schrijftijd in de ochtend. Zijn het niet de kippen of de koeien, dan loopt wel een bouwvakker binnen met vragen, die bedoeld zijn om me in de benen te brengen. Ik kan dan wel mijn koffietijd claimen, maar de rust om van het ontwakende vocht te genieten, is na zo'n onderbreking weg.

 Met de koffie in de hand ter plekke verschijnen, is ook weer niet de bedoeling, heb ik van de week begrepen. Schijnt iets spreekwoordelijks te zijn. Weet daar maar de juiste weg of aanpak in te vinden. Heen- en weer schommelen tussen 'overbodig' en 'niet aanwezig als nodig'! Makkelijk is anders. Vooral als de uitleg over taalgrenzen heen gaat, die mijn controle ontglippen. Voorlopig. Maar toch.

 Hoe dan ook, het zit er voorlopig weer op. Nu, ik bedoel morgen zien wat hier weer voor elkaar gebokst moet en/of kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten