donderdag 26 juni 2014

Uitersten

 Van een daggie Pc-hangen naar bijna 12 uur maaien .... Je slaapt er goed van en het resultaat is niet verkeerd. De enige die sputtert is mijn lijf. Twaalf uur op, twaalf uur af. Twaalf uur vlammen, twaalf uur onder zeil. Bij zo'n schema heb je geen tijd meer om te mopperen. Zou toch zonde zijn. Niet dat ik nu zoveel te mopperen heb, want gisteren gewoon gedaan wat ik me voorgenomen had èn qua weersvoorspelling slim zou zijn. Dat ik daarbij op mijn 'tandvlees' zou eindigen zat er wel een beetje in. Zo spetterend is mijn conditie nog steeds niet. Daar is mopperen geen hulp in.

 Dus alsnog de schouderklopjes waar ik gisteren geen puf meer voor had en vandaag een rondje boven de 32'. Het laatste deel van de afwas is de noodzakelijke aandacht vooralsnog misgelopen. Wassen zou aardig zijn, de haren  vormen alweer vlokken en vanavond wil ik in een schoon bed kunnen kruipen. Zo blijft de mens bezig. Rondje na rondje. De tien kilometer is er niks bij. Gelul eigenlijk, dat gedoe met topsport. Na een kwartiertje ben je ervan af. Ok, marathon 2 uur, voetbal 2x 45 minuten ..... in mijn dagelijkse routine begin ik dan net een beetje warm te draaien. Zes uur doe je in een poep en een scheet en ook twaalf uur is geen allesbepalend finishmoment. Maar mooi niks geen interesse van Nike, Cola cola of 888poker. Rare wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten