maandag 23 juni 2014

Bijna

 Na dit stukje mis ik er nog maar twee en dan heb ik mijn jaartarget binnen!! Lijkt me een bonusrijpe prestatie. Je jaarquotum binnenfietsen voor de helft is overschreden. Wat gaat dat opleveren? Een miljoen? Wie komt daar tegenwoordig nog voor uit z'n bed? Doen we een nulletje erbij? Pakketje opties? Auto met chauffeur?

 Voor die laatste optie hou ik me aanbevolen, mocht het in het pakket passen. Dat is maar de vraag. Waar moet ik mezelf inschalen? Ik schat mezelf hoger in dan een beetje balletjetrapper, slimmer maar minder snel dan de gemiddelde City-snuiver, niet zo handig als een gekwalificeerde handwerker en minder begripvol dan menig hand aan de bijna verweesde bedden in de zorg. Wat mag ik dan nu onder de streep verwachten? Kerstpakketje met een extra blikje nep-tonijn? Of toch die Aston Martin mèt chauffeur?

 Kan ik ook ruilen? Hou ik de wielen-met-chauffeur en lever ik het blikje nep-tonijn, ok ... het hele kerstpakket in voor de verkoop van deze plek. Doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten