dinsdag 20 mei 2014

Krapjes

 "Rare dag. Misschien een keerpunt. Wie weet zelfs een breekpunt. Op een hoop fronten beweging. Deels onverwachts. Bijna over de gehele linie zonder tegenkracht. Het lijkt alsof het vanzelf gaat. Rook ik HB?"

 .... dat was gisteren. En nee, ik rook helemaal niet en ook geen HB. Zo vanzelf ging het vanochtend allemaal niet. Ondanks een aangeslagen lijf en de voorspelbare afkeer van de dag echter voor achten in de benen. Dat is dan weer niet slecht. Zou ook tijd worden langzamerhand en daarom gebeurt het natuurlijk. Behalve dat de tijd begint te dringen, moet deze week meer gebeuren, dan in alle redelijkheid uren aanwezig zijn om de dingen te doen.

 Me vandaag niet zo monomaan op het gras gooien, dat ik na één glas wijn al zit te slapen. Er zijn meer prioriteiten dan maaien èn ik heb mijn avonden nodig. Waarschijnlijk de enige manier om die laatste uren van de dag wat meer activiteit op te dringen. Voordat het zover is, hebben we eerst de ochtend en de middag te gaan. Èn nog een koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten