donderdag 29 mei 2014

Bedrading

 Stofhappen en schakelcircuits .... Eindelijk zit het tempo er in. Het blijft wennen voor mij, dat ik niet in mijn eentje werk, opdrachten moet geven, delegeren op de juiste momenten mbt de juiste taken. Dat alles gecombineerd met een zwaar haperende communicatie. Een klein beetje Engels, een paar woorden Duits en van mijn kant nog minder Roemeens. Waarbij het lang niet altijd de persoon, waarmee ik werk, is, die me verstaat. Een hindernisbaan, dat is wat het is.

 De buizen voor de bekabeling zitten bijna allemaal op hun plek in de eerste drie kamers. De bedrading zit er voor een groot deel ook al in. Het achterliggende deel met het stuk nieuwbouw komt later. En geloof het of niet, hoe onmogelijk het ook lijkt, ik denk, dat ik niks vergeten ben. Verbinding(en) naar de kelder(s), doorsteek naar buiten, reservelijnen, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten