dinsdag 20 mei 2014

Gevoeligheid

 Het jaar is met stip stijgend in de persoonlijke allergie-toptien. Minder jeuk in mijn strot en ook minder vaak branderige ogen. Daarvoor een neus die meer dicht  zit dan open is, een keel die met regelmatig ontsteekt en een stel longen dat tegen de bronchitis aanhangt. Alles bij elkaar een hoofd, dat je het liefst hoog de bergen in zou sturen of ergens naar een eiland. Het is momenteel belangrijker, het pakje papieren zakdoeken niet te vergeten dan de mobiel. Ik moet ver terug in mijn verleden voor een dergelijke aanslag op mijn overgevoeligheden.

 Vreemde combi, want het weer is nou niet zo spetterend best, het gras heeft hier niet de tijd gekregen om te bloeien en bovendien ben ik bijna meer weg dan aanwezig. Zegt ook allemaal niks, want de argumenten kunnen zo omgekeerd worden. Neemt niet weg, dat ik het typisch vind. Ik zal mijn hoofd het hoofdbreken daarover besparen. Iets zegt me, dat mijn hoofd me daarvoor dankbaar is. Dat is dan de goeie daad voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten