donderdag 17 maart 2016

Sleutelmoment

 Leuk thuiskomen! Wil ik mijn meer representatieve kleding verwisselen voor het kloffie, dat in de boerenomgeving van modder, stront en beesten past, is de deur van de plek, waar tijdelijk mijn kleren liggen, afgesloten. Iets met geld dat lijkt te verdwijnen. Ok, maar waar is de sleutel.

 Geen moeders te zien, die de sleutel zou kunnen hebben. Maar dat had ook niks opgelost, zo blijkt bij telefonische navraag. Die sleutel is aan de boemel in de stad en zou eigenlijk vermenigvuldigd worden, maar daar ontbreekt de tijd voor, wat vooraf duidelijk was geweest, als ff nagedacht was. Dat wordt dus een uur wachten, voordat de honden uitgelaten kunnen worden en ik me verder soepel overal kan bewegen zonder het risico te lopen, dat ik morgen met mijn zwikkie 'nette' kleren naar de reiniging moet. Wachten, wachten op anderen ..... niet mijn hobby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten