zondag 20 maart 2016

Première

 Prachtige dag weer. Als het gebrek aan neerslag geen uitzonderlijke toestand is dit jaar, dan teken ik voor de klimaatovergang naar 'Land'. Het is hier niet zo uitbundig groen als in de Limousin. Maar dor-geelgroen heeft ook wat, zeker als me daarvoor de weken regen in voor- en najaar bespaard blijven.

 Ik zou op deze prachtige dag kunnen badderen in eigen bad. Misschien ga ik dat wel doen ook. Voor een douche lijkt het me raadzaam om te wachten tot de deur er is. Vraag is of 14/15 graden omgevingstemperatuur (mèt kacheltje!) voldoende is om het schoonweken een aangename smaak te geven. Deels een kwestie van onder water blijven maar vooral toch een kwestie van 'eindelijk'. En dan moet je niet een beetje gaan miepen over de kamertemperatuur. Hup dus. Lichtorgel aan, muziek op en .... o ja, ik moet eerst mijn spullen ophalen. Toch nog die 200 meter heen en weer dank ontbrekende planning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten