zaterdag 12 maart 2016

Bestemmen

 Eens zien of we ons vandaag niet alleen weer op de gewenste rails krijgen, maar daarop vooral weer vrolijk vooruit weten te pruttelen. De rust aan mijn oren en om me heen is al vast een onbetaalbaar genot, een waardevermeerdering van mijn koffiemoment, die in geen enkele geldbuidel past. Ook de nacht was voortreffelijk. Kort maar krachtig, dwz diep & leeg.

 Het programma voor vandaag is helder, overdadig zoals het al mndn is en met wat scherpe kantjes, die extra aandacht behoeven, voor ik ermee aan de slag ga/kan gaan. De slaapkamer, de ruimte die dat moet gaan worden, moet leeg. Er ligt teveel rommel om bij aankomst voor de volgende stoot werklui ff aan de kant te werken. En het grootste deel van die rommel heeft ook nog eens geen echte plek, dwz geen plek waar ie eigenlijk hoort of zou moeten liggen. Kortom het meest vervelende opruimwerk, dat er bestaat.

  In theorie komen maandag de parketleggers. In theorie. Ik ga niet zeuren over één dag, maar het zou prettig zijn, als ze werkelijk volgende week beginnen. Dan heb ik mijn weekend niet voor niks aan stom opruimwerk vergooid èn de vertragende afronding van mijn badder-, toiletteer en slaapplek loopt niet nog verder uit dan het inmiddels geslikte jaar vertraging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten