zaterdag 19 maart 2016

Omregelen

 Weer een dag van hot naar her door de stad gecrost. Gelukkig niet zonder resultaten maar het gerace in Sibiu ben ik een beetje zat. Graag weer zonder agenda die kant op en een beetje lanterfantend door de straten, over de markt, in het winkelcentrum en de supermarkt(en). Nog ff volhouden. Qua timing niet verkeerd, want dan zijn de terrassen waarschijnlijk ook weer terug.

 Op een enkele dag regen na zijn de vooruitzichten voor de komende twee weken goed en worden gaandeweg alleen maar beter. We gaan de twintig graden aantikken voor het eind van de maand. Klinkt haast ongelofelijk, maar vandaag de eerste groep ooievaars gezien. Dus dat voorjaar zit er echt wel aan te komen. Mijn eerste jaar is bijna gerond. Daarover meer op een andere keer.

 Nu vooral verder met het wegwerken van de laatste hobbels opweg naar een permanent verblijf in nr 13. Wanneer zal de eerste nacht hier zijn? 1 April? Zou een mooie zijn. Precies een jaar na aankomst in mijn nieuwe woonland. Ach, we gaan het zien. Hoe belangrijk ook, moet ik er maar gewoon niet teveel mee bezig zijn. Niet hiermee en niet met hoop van die andere fout/zinloos ingesleten mechanismen. Misschien ben ik er morgen niet meer. En dan? Tja, dan blijft het leuk, dat het hier 'Af' is en al die andere lopende zaken fatsoenlijk zijn geregeld, maar ik heb er dan verder geen ene moer aan (gehad).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten