dinsdag 14 januari 2014

Oppakken

 Volgens mij wordt het tijd om opzoek te gaan naar Pino. Ik zou in de auto moeten stappen en de fictie van mijn lijf af schrijven. Misschien is het de stille hoop op een dergelijk avontuur geweest, dat me de boel vooruit heeft laat schuiven. Eens in de zoveel weken heb ik het laatste concept teruggehaald naar het heden om het vervolgens weer tekst voor tekstje in het verleden te laten wegzinken. Ik wil, maar ......

 Zo hangen meer balletjes in de lucht, die ik het liefst onder handen zou willen hebben. Ik ben teveel bezig met wat ik helemaal niet wil. Nog. Steeds. Niks nieuws, verklaart een hoop oude koeien, iedere keer weer. Maar wat schiet ik er verder mee op? Niks. Toch? Waar is die harde heelmeester?? Flatsch, au, weg, verder. Hoelang ben ik nu al aan het pappen en nathouden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten