woensdag 22 januari 2014

Drieslag

 Belangrijke stappen zetten is belangrijk. En er is er weer een gezet. Volstrekt irrelevant voor de mensheid, maar niet te onderschatten voor mij. Maanden voor me uit geschoven. Meer dan een jaar zelfs, maar eindelijk gedaan. En zoals het bij dit soort situaties betaamt met een anti-climax als resultaat. Dwz ... Niks aan de hand. Opgelucht. Had ik veel eerder moeten doen. Had me een hoop overbodige drukte kunnen besparen. Maar goed, hoe je van niks bergen kunt maken, daar hebben we inmiddels de nodige ervaring in.

 Goed, weer een weg vrij gemaakt. Nieuwe activiteiten kunnen bijgeschreven op de maar niet krimpende lijst 'moeten'. Gelijk ook ideeën voor de aanpak. Het derde deel. Zouden werkelijk alle goede dingen drie zijn? De algehele afronding van mijn bestaan in Frankrijk staat nu niks meer in de weg. Enkel een koper gewenst. Weer een koper. Nog een koper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten