LOL, zeg je tegenwoordig. Vroeger lachte je je gewoon een breuk. Maakt het verschil? Daar zal ik me een andere keer overbuigen. Maar voor mijn vertrek op zaterdagochtend zag ik de postbode de laan op rijden (en later natuurlijk ook weer vertrekken) en ik vroeg me af, of misschien wel, wie weet, weliswaar met ruime vertraging maar toch eventueel het pakje was aangekomen, wat eigenlijk eind november op mijn mat had moeten liggen. En ........ ja hoor. Het deel, dat na veel hangen en wurgen eindelijk door sukkeltje Bol-punt-Com geleverd kon worden, stond weken na de op hun website beloofde levertijden op mijn brievenbus. Een beetje verlorens had het wel en dan mocht het nog blij zijn, dat ik niet 15 minuten eerder vertrokken ben.
Gepresenteerde levertijden: direct, 3-4 werkdagen en 5-7 werkdagen!. Feitelijke levertijd: 5-6 weken en nog maar gedeeltelijk ook. Ik werd en word niet vrolijk van deze consumentenverlakkerij. Bolletje mag eens in de leer gaan bij Amazon. Daar is de aangegeven levertijd op de website eerder langer dan de tijd, die het kost om het in je brievenbus te plempen, ipv andersom. Eerlijkheid loont en met beloftes schiet je niks op, Bolletje ...... en nu graag mijn resterende geld op tijd terug en niet dezelfde ellende als de vorige keren. Ik vrees echter, dat ze ook daar niks bijgeleerd hebben.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten