vrijdag 10 januari 2014

Herkansing

 Sssssshhhhht. Niet aan de grote klok hangen, schijn kan bedriegen, maar het lijkt alsof er weer zoiets als rust en ruimte gecreëerd wordt in mijn persoontje. Niet de eerste keer dat ik vermeende verandering denk waar te nemen deze week. Laat ik hopen, dat de ontwikkelingen geen aanspraken maken op het scheepsrecht. Voor het moment is het mooi geweest, dunkt me. Ruimte geven, ruimte nemen. Het lijkt me tijd, dat de beurt bij mij komt te liggen.

 Voorlopig om te beginnen niks in de nog te ontstane kiem smoren en dingen als planning, weerbericht, mogelijkheden, extra's etc. maar verre van mij houden. Het gaat stap voor stap en niet anders. Eerst beginnen, dan verder zien. Het klinkt dramatischer dan bedoeld, maar iedere minuut, die ik aan het hebberige duo afkeer en demotivatie weet te ontfutselen is pure winst. Bovendien heeft de ervaring geleerd, dat weinig nodig is om de boel laten kantelen. Shit als het de verkeerde kant opgaat, maar de andere kant op werkt het in eenzelfde verbazingwekkende snelheid .... als het maar eenmaal beweegt. Ik denk, dat ik ga theedrinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten