vrijdag 21 augustus 2015

Wippen

 Nòg vroeger op! Het begint bijna akelig te worden. Bijgeslapen? Het heeft er de schijn van. Blijkbaar kan zoiets dus wel. Hoe het ook zij, het is niet verkeerd. Het is aangenaam wakker worden met voldoende tijd voor mezelf, redelijk goede koffie en iets van een ontbijt, dat mijn innerlijke mens in beweging houdt. Dat ik dan een beetje verloren op een krukje zit in de inmiddels weer verstofte nieuwe keuken zit, is nog niet echt wat het zou moeten wezen. Zou toch leuk zijn geweest als alles volgens planning cq met het clicken van mijn vingers zou zijn gebeurd.

 Het is me niet gegund en daar kan ik over zeuren blijven, wat ik wil. De kans dat het verloop richting het eind nog iets vloeiends krijgt, mag gerust op nihil worden geschat. Deze periode kan niet anders dan ploeterend tot een einde komen. Alles wat telt is dat einde. De rest maar gewoon doen en vervolgens snel vergeten. Grof geschat 10 verklote jaren, waar goddank uiteindelijk nog iets uit voort is gekomen, wat het vergeten van de rest de moeite waard maakt. Allez laatste loodjes, move!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten