vrijdag 28 augustus 2015

Uitrekken

 Heerlijke rit, prachtige, zeg maar stralend mooi dag. Strak blauwe lucht, nauwelijks wind, temperatuur al bij de dertig. Men zegt weleens, dat je het weer krijgt dat je verdient. Dan heb ik het voor vandaag niet slecht gedaan. Auto geparkeerd op de Piata Mica en mijn hart vol verwachting laten kloppen ....

 Niks geen aansturen op een van de reeds vooraf gehinte restaurants. Nee, gewoon het patroon dat zich ter plekke haast iedere keer weer ontrolt. Piata Mica, Piate Mare, winkelstraat .... Geen idee wie hier iets heeft gemist, maar ik snapte er maar weinig van. Zeker toen ook nog een apotheek ingedoken moest worden voor nepmedicijnen voor een of meerdere van de vele twijfelachtige kwalen van moeders.

 Je kunt zaken diplomatiek sturen of je kunt het lot tarten en je hand overspelen. Mijn autosleutel gegeven met het vriendelijke doch dringende verzoek de zooi weg te brengen en zelf een terras opgeschoven en me iets te drinken besteld. Alles moet je blijkbaar zelf doen .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten