zondag 30 augustus 2015

Rustdag

 Zondag. Wat zal ik daar verder over zeggen? Veel achter het scherm gezeten en nog niet de helft gedaan van wat gebeuren moet. Moe. 'En famille' geluncht, ergste middaghitte ontlopen en een meneer voor de badkamer gepresenteerd gekregen door de aannemer. Helaas alleen een tegelzetter. Nu dus nog een installateur en ze hadden het ook nog over een elektricien. Straks gaat de prijs nog over de inmiddels afgewezen offerte heen.

 Ik snap niet, dat beide zaken gescheiden zijn. Bij de installatie van water en de rest moet je simpelweg rekening houden met het te plaatsen tegelwerk. Ik ben niet geínteresseerd in creatief tegelknippen om dom installatiewerk te compenseren.

 Daar sta je dan met twee Roemeens pratende mannen, waarvan eentje dan wel Duits schijnt te kennen, maar zich niet geroepen voelt om mij bij het gesprek te betrekken. Globaal volgen kan ik het ook zo wel, maar daarvoor zoek ik niet naar een vakman met grotere talenkennis dan Roemeens alleen. Morgen zien we weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten