dinsdag 4 augustus 2015

Ochtendkout

 Leuk zo'n nieuw ritme. Klikt natuurlijk niet allemaal direct op de gewenste wijze in en achter elkaar. Wachten op mezelf dus. Het zij zo. Kan ik ondertussen de droomflarden aaneen rijgen, die overgebleven zijn van afgelopen nacht of een inventarisatie maken van de serie nieuwe bulten. Behalve dat ik voor het eerst in mijn leven het pech heb, dat ik niet de aantrekkelijkste ben voor al het rondvliegend en huppelend ongedierte met steek- of bijtneigingen, ben ik blijkbaar ook gevoeliger geworden voor al die bloeddieven, dan ik ooit was. Zou het iets met de medicijnen te maken kunnen hebben? Het zooitje is zo dun vloeibaar, dat het opzuigen een waar genot moet zijn. Maar hoe weten die beestjes dat vooraf .... dat is de vraag! Verandert de vloeibaarheid ook de reuk? Misschien 'meer' reuk, meer geurstoffen in mijn aurasectie? Of is het gewoon het gebrek aan regelmatig afsoppen van lijf en leden? En werkt het bij al die kleine vampiers op dezelfde wijze? Muggen, vlooien en vanochtend dazen tijdens mijn wandeling met de honden. Nu we toch de link naar Dracula & Co hebben gelegd ... misschien is knoflook wel dè oplossing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten