donderdag 13 augustus 2015

Fijnafstelling

 Stipt op tijd ... na weken aandringen en informeren. Helaas toch weer niet fatsoenlijk gecommuniceerd of ik heb de boel weer een keer verkeerd begrepen, wat ik, eerlijk gezegd, betwijfel. Niet iemand die komt om de situatie te inventariseren, maar mensen die de slecht sluitende kastdeurtjes en ander ongemak komen verhelpen. En dat in de puinhoop die de keuken op het ogenblik is. Handig is anders. En dan mogen ze de stelschroevenbusiness beter beheersen dan ik. De achterkant van een lade te lijf gaan met een slijptol, omdat de van het begin af aan bekende gaskookplaat goed sluiten verhinderd vanwege de gasaansluiting, noem ik geen vakmanschap, maar regelrecht geklungel. Ok, het is een lade met metalen wanden, die je niet zomaar ff in kunt korten, maar dan nog. Daar mag ik weer zien, dat ik de schade gecamoufleerd krijg.

 Desalniettemin weer een stap verder op het afstreeplijstje. Qua keuken blijven nog 'slechts' drie punten over .... Extra planken,  het missende keukenkastje en de afwerkingsrand van het werkblad. Het eerste kan in eigen beheer van de keukenboer, het tweede is waarschijnlijk onmogelijk, omdat ze niet meer met de betreffende fabriek samenwerken en het laatste punt moet via het hoofdkantoor in Boekarest geregeld worden. En dat allemaal maanden nadat beloofd was, dat het snel zou worden afgehandeld. Kwalijk dat bij het vertrek van een verkoper het zicht op lopende projecten blijkbaar verloren gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten