donderdag 6 november 2014

Overdoen

 Terug bij "Af" dus, lijkt het. Wederom een ander "Af", maar een "Af". En een erg ongewenst ook. Wanneer is de laatste serieuze kortsluiting geweest? Toch gauw 2 en misschien wel meer dan 3 jaar geleden. Het zijn niet de momenten, die ik rood omcirkel op de kalender, om ze niet te vergeten. Maar lang geleden, zo lang geleden dat het leek, alsof ik er voorgoed van verlost was. Mispoes!

 Dat wordt weer ontspannen, masseren, mediteren, analyseren, relativeren, afstand nemen en nog meer ontspannen, masseren, etc. Mag hopen, dat het niet weer jaren gaat duren. Zou me erg stug lijken. Maar goed, hoewel niet onverklaarbaar, zelfs niet geheel onverwachts, had ik deze reprise toch ook liever niet gehad. D'r zijn dingen waar kiespijn volledig bij in het niet valt.

 Dus iPod opladen, voorraad kalmeringsmiddel aanvullen, telefoon terug naast het bed en een fles wijn in mijn mik ..... O shit, daar was ik nou net mee gestopt. Het zou toch niet ........ Laat dat aub niet waar zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten