vrijdag 7 november 2014

Indozen

 Schoenen geregeld, septictank in de steigers, telefoon gedeblokkeerd, stenen in de afwachting, tegelvloer nog niet compleet, keukenblad in onderhandeling, vetput gearriveerd, offertes geaccordeerd en water opgezet voor mijn thee zonder thee. De avond kan beginnen.

 Had vandaag met mijn inmiddels alweer aardig uitgegroeide papierberg willen beginnen. Is er niet van gekomen. Is ok. Maakt niks uit. De enige nog te betalen rekening is van mijn boekhouder. Die kan wachten. Morgen zien we verder. Eerst de nacht en dan bekijken wat rest om de dag door te komen.

 Verhuisdozen zijn besteld in het volle besef, dat de beer nog steeds erg levendig rondloopt. Maar ja, is het niet nu, dan komt er een ander moment, waarop de zooi alsnog in fatsoenlijke dozen verpakt zal moeten worden. Dus die knoop maar doorgehakt. Staat hier straks alles netjes en strak in dozen opgelijnd. Maar voor het zo ver is, eerst mezelf op een lijn krijgen. Weer op een lijn krijgen. Misschien moet ik het hele zooitje uitbesteden ook. Mogen ze mij erbij inpakken. Opgeruimd staat netjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten