donderdag 6 november 2014

Afknapper

 Had ik het moeten zien of kunnen zien aankomen, maar wilde ik er niet aan?? Wie het weet mag het zeggen. De afgelopen drie berichten tellen in deze niet echt. Die zijn vandaag pas geschreven en ongetwijfeld is de negatieve tendens er enigszins in aangedikt. Feit is dat de dag van gisteren, net als vandaag moeite kostte. Het voelt alsof een hoop zich in mij verzet tegen wat speelt. Nu kiezen wat daarin werkelijk telt of heeft geteld.

 Het een en ander is deels erg voor de hand liggend en enige wrijving of een of ander minder soepel lopende emotie zou me niet verbazen, maar ...... MAAR waarom een heuse paniekaanval? Alsjeblief zeg.

 Het systeem verliest al enige weken aan stabiliteit. Ik ben niet stom, heb mijn voelsprieten niet in mijn zak. Kan het deels ook makkelijk verklaren, zonder er nou zonodig begrip voor op te kunnen brengen, maar waarom doorstoten naar de ultieme ellende in deze? Wie beleeft hier lol aan? Ik niet, dat mag duidelijk zijn. Zo, wie of wat beleeft lol aan het feit, dat ik die niet beleef ... Wil dat sadistje aub uit de coulissen te voorschijn stappen. Ik heb zin in royaal doen, in klappen uitdelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten