vrijdag 7 november 2014

Hakamoditsjoedo

 Zenuwachtig. De maag en omstreken in een ingewikkelde judogreep met een onuitspreekbare Japanse naam. Klem! Dat is waar het op neer komt. Dat is waar ik iets mee moet. Helaas ben ik het Japans niet machtig en zal het in een van de vier standaard talen moeten doen, die je als Nederlander hoort te beheersen. Hoorde. Het onderwijsniveau wordt in de Lage Landen niet voor niks al jaren naar beneden bezuinigd. "Los", dus .....

 Net zo zinloos, als tegen een hond aan lullen, die een vers bot tussen z'n kaken heeft en al een paar dagen niks fatsoenlijks heeft gegeten. Zo'n beest kan en wil ik het niet kwalijk nemen. Laat die vooral lekker knagen en kauwen. Maar mijn eigen innerlijk ... Mag ik aub enige uitleg qua dwarsliggerij en een soort van medewerking bij het oplossen van ongewenste uitingen in deze?? Dank, te vriendelijk, maar dan nu wel graag gelijk resultaat. Na al die jaren gezeur ga we nu niet nog een keer lopen zeiken.Ok? Zou fijn zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten