maandag 10 november 2014

Misser!

 Moet je mensen die overduidelijk bezig zijn hun hand te overspelen waarschuwen? Is wel netjes, toch?
 En als je ze al eens ondubbelzinnig op die mogelijkheid hebt gewezen? Wordt al minder, niet?

 Kun je wel over 'hete soep' praten, maar soep moet heet zijn. Met vuur spelen is een andere verhaal. Dat wordt op blaren zitten, als je niet uitkijkt. En mooi niet de mijne. Daar helpt geen blazen aan. Waarom zou je dat risico nemen? Is er iets met mij te verrekenen?

 Ik ben helder geweest, heb niks verborgen gehouden, alles uitgelegd, een fooi ipv een betaling geaccepteerd en dan als oud vuil behandeld worden ..... er zijn er voor heel wat minder mijn leven uitgevlogen. Ik ga het nog ff proberen met tot tien tellen, maar of ik bij dat randje weg te krijgen ben, is nog maar de vraag.

 Dit zou een memorabele dag kunnen gaan worden, alleen niet zoals het in eerste instantie bedoeld was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten