dinsdag 1 december 2015

Blogstop

 Reizen en bloggen gaat niet samen. In mijn eentje is het al een kwestie van een nieuw ritme zoeken en de aandachtspunten herverdelen maar met z'n twee valt het nog minder mee. Zaterdag vertrokken en vandaag teruggereden en ondertussen in een heerlijk enerverende stadse omgeving vertoeft. Meermaals geprobeerd om een rustpunt te forceren, maar met weinig woordelijk resultaat.

 's Morgens de deadline van het ontbijt. Vervolgens vliegt de dag voorbij en om me dan 's avonds aan tafel op mijn tablet te concentreren ipv op mijn charmante tafelgenote, gaat me iets te ver. Inleveren dus. Het is jammer, dat winkelen geen bezigheid is, die het beste in je eentje gedaan kan worden. Was dat wel het geval, dan had ik meer uren om te bloggen gehad, dan me lief was geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten