donderdag 10 december 2015

Positiviteitje

 De badkamervormgeving is de dobber, waarmee ik me op het ogenblik drijvende houd. Eindelijk, eindelijk beweging in die laatste struikelblok. En hoewel het een danig eigenwijze installateur is, en ik dus soms moet slikken maar hij ook, wordt overduidelijk nagedacht bij de installatie. Dat doet deugt en ik hoop dat ze dit volhouden.

 Het afvoersysteem ligt. Twee wasbakken, een toilet, bad, douche en overloop voor het stoomelement. Morgen de waterleidingen. Volgende week de rest van het leidingwerk incl. de vloerverwarming, de diverse douche elementen en dan kan voor de feestdagen al met het tegelen begonnen worden. Zou tè gek zijn. Gauw de verwarmingsmonteur achter z'n vodden aan zitten. Daar heb ik weer een week niks van gehoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten