donderdag 3 december 2015

Drukdruk

 Rommelige tijd. Ik heb het overzicht nog niet verloren, maar het kost me moeite om het te behouden. De dag daarom begonnen met het maken van lijstje nummero zoveel. Een lange lijst, langer dan ik me had bedacht en ik ben het gevoel niet kwijtgeraakt, dat ik het een en ander vergeet. We zullen het al wegstrepend en bijschrijvend merken.

 Prioritering is vrij invulbaar, want eigenlijk is alles al ruimschoots over z'n verwerkingsdatum heen. Ik word er niet meer koud of warm van. Het enige dat nog telt, is: resultaat!

 Vandaag was dat het bestellen van de CV, een deur beter passend schaven, verzekeringspolissen kopieëren en hondendrollen ruimen. Dat laatste stond niet op de lijst, maar maakt het heen en weer voor het hout tussen schuur en vuur steeds meer tot een hindernisbaan of slalomparcour. Morgen verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten