donderdag 31 december 2015

Sportief

  Zou ik het iedere dag weten te waarderen? Deur uit, lift in, lift uit, zwembad in. Geen idee, maar voor het moment was het erg aangenaam. Rustig ook. Behalve dat nauwelijks anderen aanwezig waren, was geen kind te bekennen. Een verademing tov het ontbijt.

 Wat meer sportachtige activiteit zou in het komende jaar geen kwaad kunnen. Ik ga er geen voornemen van maken. Ik registreer het. Lijkt me voor het moment voldoende. Men heeft het vaak wel over het feit, dat bewegen voldoende is, en dat doe ik meer dan genoeg, maar dat tikkeltje extra inspanning met een vleugje prestatiedrang geeft gewoon meer voldoening. Misschien is het alleen, omdat je je er toe moet aanzetten, maar maakt niet uit.

 Niet dat ik me vanochtend gelijk uit de naad heb gewerkt in het water. Overdrijven is een activiteit, die ik voor andere vlakken bewaar. Maar zou ik er vaker in liggen, zou ik gegarandeerd baantjes gaan trekken en er iedere keer meer willen aftikken om met voldoening op de kant te kunnen stappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten