dinsdag 22 december 2015

Aards

 Kom op, iets vrolijkers graag. Er gebeurt meer dan het gezeur van onwelkome gedachten. Tussen al het pessimistische gedenk gistermiddag bezig geweest met de deur voor de wijnkelder. Een tijdelijke deur, maar dat zou nog weleens een wat langere tijdelijkheid kunnen worden, dus niet ff een plaat erin rammen, maar iets passends proberen te maken met schanieren, etc. Leuk werk, al vraagt het verlijmen van de planken meer geduld, dan me op het moment lief is. Maar volgens mij gaat het goed. Vandaag afmaken en dan de verdere rest doorschuiven naar het nieuwe jaar en de voorbereidingen voor de feestelijkheden naar de eerste plaats rukken.

 Benieuwd of ik alles kan krijgen, wat ik nodig heb, voor wat ik van plan ben. Èn, wat belangrijker is, dat ik niet de keukenroutine ben kwijt geraakt in de bijna negen mndn, dat ik hier nauwelijks met koken bezig ben geweest. Negen mndn!! Geen grootste dingen dus. Geen overdadige, maar wel feestelijke boodschappen. Èn donderdag en vrijdag lekker bezig in de keuken. Een heerlijk idee. Steeds meer pootjes neigen naar de grond. Een goed gevoel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten