zondag 13 december 2015

Recordjacht

 Zondag. Douche-dag. Herinnert me aan de verhalen over badderen in een zinken teil in de keuken. Weet niet of dat nou vrijdag- of zaterdagavond gebeurde. Het laatste lijkt me logischer. Concrete herinneringen heb ik er echter niet aan.

 Welgeteld twee weken geleden was de vorige keer toen ik vanochtend de gewenste set aan omstandigheden aantrof, die het mogelijk maakte om mijn lijf integraal ipv lokaal schoon te schrobben. Weet inmiddels zelfs de kraan zo te hanteren, dat het water niet tè warm of simpel ijskoud is, maar redelijk bruikbaar ergens daar tussenin. Bijna de hele, korte douchebeurt lang. Alleen de benen moesten het met koud water stellen.

 Het Roemeense douche-ritme van de afgelopen mndn zal me nog wel een tijdje bij blijven voor het aanschuift bij wat voorbij is en vergeten kan worden. Ik zal zeker weten de eerste tijd met extra lol en voldoening onder de douche staan. Misschien wel meerdere keren per dag, alleen omdat het kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten