donderdag 17 december 2015

Tunneleinde

 Geen stokken tussen spaken, geen net niet gehaalde eindstrepen ..... Het heeft ff geduurd, maar nu heeft het er alle schijn van, dat het hoofdstuk Frankrijk kan worden afgesloten. Eindelijk! Na een kleine aarzeling toch een fles champagne er tegen aan gegooid.

 Altijd al meer van duursporten dan van de explosieve versie gehouden, maar deze variant hoop ik na vandaag voorgoed links te kunnen laten liggen. Dit was eenmaal en wat mij betreft nooit meer. Dit was dieper dan diep gaan, grenzen tot onvoorstelbare wijdten oprekken, volhouden tegen de klippen op. Het heeft resultaat opgeleverd, dat maakt een hoop goed, maar littekens blijven. Dat weet ik dank mij diverse operaties. En littekens irriteren. Anders, maar toch. Ik zal hier nog menig keer aan terug denken. Hoop, dat ik dat zal kunnen doen. Dat betekent namelijk, dat ik niet direct na de finish dood ben neergevallen. Ja, je hebt littekens en littekens .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten