zaterdag 30 mei 2015

Restjes

 Niks geen uitslapen, vroeg uit de veren en aan de slag. Er liggen losse eindjes, die aan het grote geheel geknoopt moeten worden om ongewenste verrassingen te voorkomen. Gelukkig zijn de supermarkten open. De langere openingstijden in de avond worden door veel winkels gecompenseerd door een trage start in de ochtend.

 Maar soit. Rond negenen gedaan wat gedaan moest worden. Nu is het wachten tot het volgende kappersresultaat de parkeerplaats op stapt. Ff rust, dus. Het eerste echte rustmoment in weken zonder dat ik me hoef af te zonderen of zelfs op te sluiten. Nee, gewoon op het terras van het hotel in het zonnetje van wat een prachtige dag beloofd te worden. In de feestruimte wordt hard gewerkt, de dames die de overdaad aan bloemen verzorgen lopen ook al af en aan. Ik heb een uur of zoiets voordat ik me in feesttenue moet hijsen. Zien hoe we ons door deze dag gaan heenslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten