zaterdag 30 mei 2015

Knoperig

 Dit keer is het niet een lint, dat me van mijn eigen verkleedpartij afhoudt, maar een hele riedel kleine knoopjes.... Leuk om te zien, maar een rits is stukken praktischer.

 Klaar voor de aftrap moet ineens iets qua volgorde, waarin ik, dan wel mijn kersverse echtgenote, reeds lang en breed officieel, 'aan elkaar worden gegeven' en door wie..... Mensen kunnen toch raar in elkaar steken qua wensen en kaders. Ok .... ik dus vooruit en beneden wachten tot mij gegeven, aangereikt wordt, wat ik allang 'mijn eigen' mag noemen.

 Niet lang daarna komen de koetsen prachtig opgemaakt en nog mooier op tijd het terrein op rijden. Dit gaat een mooie dag worden als de delen verder zo mooi in elkaar blijven vallen. Laat die stroom maar komen. Partijtje meegevoerd worden, lijkt me wel zo lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten