vrijdag 22 mei 2015

(On-)mogelijkheden

 Moet ik vandaag nog iets? Nee, ik moet niks meer. Schoonmaken zou ik willen. De plek een beetje leefbaar maken, zelfs al is het slechts deels, gezien de ontbrekende slaapkamer en de afwezigheid van bad en bed.

 Wil ik nog iets? Ja, een stevig stuk in mijn kraag drinken. Ongegeneerd met niks en niemand rekening houden .... een absolute onmogelijkheid in de situatie waarin ik hier al weken verkeer.

 Kan ik nog iets? Ooooooo ja, een hoop. Hangt een beetje af van of ik nu wel of niet in de olie terecht ga komen. Electra kan, heel misschien schoonmaken, wandelen met de honden kan .... en meer, veel meer dan interessant is om het op te noemen.

 Voor het eerst het idee om ergens heen te gaan wat niet kan: Brantôme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten