woensdag 20 mei 2015

Afronden

 Weer een dag des onderscheids. Maar hard duimen dat de tuttebellen op de betreffende instanties niet ineens met nog iets extra's op de proppen komen. Ik geloof, dat ik dan in staat ben, om het hele zwikkie de lucht in te laten gaan. Gelukkig heb ik daar de middelen niet toe. Maar het zou me wat waard zijn als ook de beschikbare middelen niet uit de kast hoeven te komen. Genoeg gevloekt en met mijn tanden geknarst de afgelopen weken. Laten de zaken voor de afwisseling eens meewerken of op z'n minst niet tegenwerken.

 Het is een prachtige dag qua weer. Laat de rest van wat deze dag moet gebeuren dit goede voorbeeld volgen. Aannemer aan de slag met de laatste loodjes binnenshuis. Het zou leuk zijn als de meterkast eindelijk eens foutloos zou werken. Kan ook dat verder afgehandeld worden. Verder opruimen, schoonmaken en een beetje inrichten. Een kalme dag behoort tot de mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten