zaterdag 23 mei 2015

Dodelijk

 Het sterfgeval heeft de deksel op de betreffende put in mijn leven verschoven. Er is ongewenste ruimte ontstaan. Ruimte, die ik het onderwerp de afgelopen weken met de grootste moeite heb weten te onthouden. Hier worden ongewild pionnen verschoven in een spel, dat ik niet (meer) wens te spelen en zeker niet op dit moment, aan de vooravond van wat een feestelijke week moet worden. Maar het duveltje is er weer .... "Wat als .....???" Nou dan heb ik pech gehad en zal daar verder weinig van merken. Mis gaat het bij de dromen, die nauwelijks gerealiseerd alweer in het water vallen. Dat gun je niemand toch??

 Niet mee bezig zijn. Die hele macabere denkwereld is in de afgelopen twee jaar naar de zijlijn en verder uit het zicht verdwenen en dat wil ik voorlopig graag zo houden. Er was weer ruimte voor 'toekomst', zelfs als die statistisch gezien redelijk overzichtelijk mag heten. Die geest mag terug in z'n fles. En vlot een beetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten