maandag 25 mei 2015

Terraszucht

 Eindelijk een (stukje) dag zoals ik me dat wensen zou, als ik het voor het zeggen zou hebben. Het kan natuurlijk altijd beter, zo zou ik er niet vies van zijn, als het terras op een boulevard langs de Middellandse zee zou liggen. De zon, het briesje, de vogels, de koffie, de passanten .... alles ok. Alleen zou ik uit moeten kijken op zee en het aan en afrollen van de golven willen horen ipv auto's op een parkeerplaats. ..... en graag een goede wifi-verbinding, zolang ik hier nog geen lokale dual-sim heb gevonden.

 Allemaal nauwelijks prioriteitwaardig, maar erg effectief in het veraangenamen van mijn leven. En dat is toch dè prioriteit van nu en de komende weken, maanden en jaren. Zal het voorlopig vooral gezocht moeten worden in de afwerking van het huis en vervolgens de tuin, hoop ik toch ook meer en meer tijd en geschikte plekken te vinden om aan mijn terraszit-verslaving tegemoet te kunnen komen.  Lokaal, nationaal en over de grenzen van mijn aanstaande levensland heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten