maandag 2 februari 2015

Oninteressant

 Niks te vertellen. Kan dus ook gebeuren. Best wel het een en ander gedaan, maar blijkbaar niet gedacht, nergens speciaal bij stilgestaan, geen kritische kanttekeningen te berde gebracht en ook geen 'mooie' gedachten tegengekomen, die ik de rest van de wereld in de maag wil splitsen of tenminste van me af wil schrijven. Gewoon een voortkabbelende doe-dag, waar ik verder niet teveel mee bezig ben geweest.

 Auto naar de garage om daar te merken, dat ik een maand te vroeg ben. Foutje, tot de volgende keer. Thuis met de honden rond het meer. Vervolgens naar de apotheek voor mijn pharma-shots, gepauzeerd in de bar voor een lunchwaardig apéro-momentje, zitten WA'en. Thuis als lunch een pizza klaar gemaakt. De pizza aansluitend verbruikt bij het zagen en verplaatsen van een nieuwe voorraad brandhout. Hondenvoer gehaald. Idem aanmaakhoutjes. Niet weer in de kroeg blijven hangen. Thuis de kachel aangestoken. Een digitale discussie over getuigen gevoerd. Soep gemaakt. Op de hometrainer gezeten. En geconstateerd dat ik niks te vertellen heb. Voilà.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten