zaterdag 14 februari 2015

Omkopen

 Een Duvel er tegenaan gooien. Enerzijds om het weekendgevoel niet te frustreren, anderzijds om de maar moeizaam in beweging komende nuttige activiteitendrang een stimulans vooraf te geven. Gevaarlijke zet, want contraproduktiviteit ligt op de loer. Maar zonder risico's geen bijzondere daden. De bar wacht. Een bar vol dozen ipv bier. Da's bar maar mijn eigenste werkelijkheid.

 Het weer klaart op. Laat ik op de kar springen en doen wat slim is als het gedaan is. Geen energie verspillen op filosofische zijwegen of het fileren van algemeen geaccepteerde onzin. Kan vanavond of eerder als de bar de gewenste ruimte tentoon spreidt.

 Hup. Home waarts. Het ergste deel van het selecteren is volgens mij een gepasseerd station. Wat rest zou dus dom inpakwerk moeten zijn. Dat kan en mag niet op problemen stuiten. Daar zal ik het vandaag mee moeten doen. Makkelijker en zeker leuker kan ik het niet maken. Ik ben de belasting niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten