zondag 15 februari 2015

Bloedloos

 Die 20.000ste ga ik dus zelf binnenlopen met het controleren van dit blogstukje... Tja, als het niet gedaan wordt, doe ik het wel zelf. Het is toch al een rare dag ook zonder het zondag-zijn. Om negenen uur wakker gebeld worden door je moeder. Dan verwacht je toch al bijna een dooie in de kleine kring, maar hoe ouder hoe gekker, dat was gelukkig niet het geval. Wel een raar verhaal over bloed, dat wel het hart in gepompt wordt, maar niet duidelijk is, waar het er weer uitgaat en een cardioloog, die mijn moeder eigenwijs noemt omdat ze op haar 84ste een operatie niet meer ziet zitten. Nou is mijn moeder zeker weten eigenwijs, maar zoals wel vaker, denk ik, dat ze wel gelijk heeft.

 Goeie morgen, dus. Doe mij een koffie, graag. Robots die koffie kunnen zetten en trap lopen ... ik begin er steeds meer voor te voelen. En dan natuurlijk ook stofzuigen, kattenbak verschonen, stoffen, ramen lappen en was opvouwen .... de rest doe ik zelf wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten