donderdag 12 februari 2015

20.000

 .... geen mijlen onder zee. Die associatie zegt wel iets over het tijdsgewricht waarin mijn leven gewrocht is. Nee, het zijn door Google's statistieksyteem voor Blogger gemeten pageviews. Ik zeg dat bewust redelijk omslachtig, omdat er weinig van klopt in zoverre ik dat met mijn beperkte kennis kan controleren. Maar cijfers creëren hun eigen werkelijkheid en die heeft altijd een meer absoluut karakter dan de cijferloze variant.

 Bijna 20.000 keer is er dus (minstens) op een pagina van mijn blog geklikt en helaas zit daar sinds een behoorlijke tijd ook mijn eigen bezoek bij inbegrepen. Margewerk als je bedenkt, dat dit aantal ruim drie jaar nodig heeft gehad om gescoord te worden. Niet vreemd, als je bedenkt, dat mijn middelpunt niet de wereld is, maar mijn navel. Maar soit, een mooi getal, ondanks alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten