dinsdag 24 februari 2015

Gewichtig

 In principe gedaan wat moest gebeuren maar uiteindelijk meer werk erbij gevonden dan opgeruimd. Anderzijds begint er wel een beeld te ontstaan. Niet onbelangrijk, dat ik me iets kan voorstellen, bij wat ik van plan ben. Ik vind het raar, als mensen zich pas een beeld van iets kunnen vormen, als ze het onder ogen krijgen en dat liefst in alle denkbare varianten. Ideaal natuurlijk voor de middenstand. Geen rare vragen. Geen wensen waar weer moeite voor gedaan moet worden. Ik ga, ik kijk, ik zie en ik koop of niet.

 Ik val zelden voor iets wat ik zie, als ik het vooraf niet bedacht heb. Ik heb meer het probleem, dat de werkelijkheid meestal moeite heeft om mijn ideeën in de juiste vormgeving aan te bieden. Dan kun je het wel weer zelf gaan maken maar dat gaat op den duur wel irriteren. Dus maar opzoek naar iemand, die het voor je wilt doen of, wat vaker voorkomt, in discussie gaan met jezelf en zien waar op ingeleverd kan worden en waar niet.

 Maar ik dwaal weer af en dit keer is dat niet, wat ik wil. Ik wil een beetje bij het beeld van de verhuizing blijven. Een verhuiswagen regelen is moeilijker, dan ik me bedacht had. Nu weer het probleem, dat ik qua volume wel een redelijk beeld heb, maar er dan met wagens gereden wordt, die de kubieke meters wel hebben maar geen serieus laadvermogen. Bij 2600 kg voor 50 m3 moet je je dozen bijna met watten vullen, anders zie ik dat niet goed gaan. Men blijft me uitdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten