dinsdag 29 april 2014

Eindspurt

 Mens, mens, mens. Raar mens. Sorry, pleonasme, maar toch. Laatste dag van de zelfveroorzaakte verbanning. Vanmorgen voor de zekerheid de nieuwe boardinguitdraai bekeken. Woensdag 30/04 is ècht morgen!! Weer werkt mee. Zon is verdwenen. Vanuit die hoek geen verleiding tot blijven. In het centrum zullen weinig straten overgebleven zijn, waar ik nog niet doorheen ben gelopen. De meer interessante restaurants heb ik gehad. Baracca, Via, Hanul Dacilor en Maimuta Plangatoare kan ik iedereen met een gerust hart aanbevelen. Koffietenten zijn er genoeg met over het algemeen Italiaanse koffie in een haast eindeloze variatie. De Pubs and Clubs heb ik overgeslagen. De iPhone heeft inmiddels een aardige verzameling aan wifi-wachtwoorden opgebouwd, tegenwoordig een niet-onbelangrijk extra criterium bij de selectie van een etablissement om te verwijlen.

 Zien hoe we ons door deze laatste uren heenslaan. Het zijn er geen 24 meer. Morgen om deze tijd hoop ik Parijs achter me gelaten te hebben ..... Tenzij de boel weereens vast zit. Zien hoelang het besef geknuffeld wil worden, voordat alles weer is, zoals het vijf dagen geleden al bedoeld was te zijn. Ongetwijfeld zal er de stomme neiging zijn, om wat verloren is in te halen. Je kunt activiteiten inhalen, verlopen mogelijkheden compenseren, maar tijd kun je enkel afschrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten