woensdag 9 april 2014

Alledaags

 Gaat de saaiheid er nou definitief van komen? Aardig weer, best humeur, bijna zin in de dingen van de dag... Na twee dagen natuurlijk een boute conclusie, maar het idee laat me griezelen. Ben ik straks geheel aangewezen op weerpraatjes en geneuzel over hoe leuk alles toch is. Daar kan de ergste nachtmerrie niet tegenop. Gewoon wat kleine, overzichtelijke tegenvallers om het vuurwerk aan de andere kant beter tot zijn recht te laten komen. Lijkt me wel een aardig idee.

 Voor de leuk mag het er af en toe ook echt stevig in hakken, maar dan wel graag vooraf overleg over het waar, wat en wanneer. De laatste zeven jaar waren nou ook weer niet zo leuk, dat ik verlang naar een integrale remake. En überhaupt, dat einde, dat er aan gebreid moet worden, laat nog steeds op zich wachten. Dat "En ze leefden nog lang en gelukkig ..." wil ik wel binnen hebben, voordat ik me tot welke vorm van herhaling dan ook laat verleiden. Dus .... als het ff kan, un peu vite, please, danke schön! Lijkt me een mooi afsluiting voor dit blogdeel. Het volgende 'seizoen' staat tenslotte al in de steigers .... is er zelfs al bijna uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten