maandag 9 maart 2015

Vulsel

 Bijna 130 pageviews in een ochtend. Dan kijk je toch eens of er niet ergens iets misgaat. Maar nee, hier wordt stug door mijn blog heen gewerkt. Laat de persoon zich vooral niet betrapt voelen, want veel meer dan 'sec' de activiteit zie ik niet. Goed ook voor het moment dat ik geen nauwkeurigere statistieken heb, want ik heb er niet de tijd voor om me d'r in te verdiepen.

 Het eerste dagdeel zit er bijna op en is verloren gegaan aan geregel. Geregel waarbij ik een illusie armer ben geworden. Stuur je een pakketje brieven op voor een speciale gelegenheid, heeft de post geen fatsoenlijke postzegels meer of de miep, die me holp niet de capaciteit om de juiste combinatie uit te dokteren. Lelijk zo'n geprinte frankeerzegel. Een etiketachtig iets waar het desinteresse om er iets van te maken vanaf straalt. Wel willen innen maar geen zin meer om er iets leuks tegenover te zetten. Ongetwijfeld weer stukken goedkoper. En de wereld weer een stukje saaier.

 Poetsmiddelen gekocht en een afspraak voor het onderhoud van de grasmaaier gemaakt. Was opgehangen, machine weer gevuld en hoppa de ochtend is de deur uit. Laat de middag maar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten