zaterdag 14 maart 2015

Pakkend

 Weer een afspraak gecanceld. Heerst er een epidemie van een of ander anti-mij virus?? Alles is zo ruim van te voren aangekaart, nergens had druk op de ketel nodig geweest om het gevraagde te realiseren en toch slaat de ene na de andere regeling op tilt. Wat is dit? Een ultieme stress-test? Ik loop inmiddels bijna permanent te tellen. De eerste 100 zijn zo goed als versleten, daar hoef ik geen kalmerende werking meer van te verwachten.

 Het is goed, dat ik geen ervaring met wapens heb en die dingen hier geen gemeengoed zijn. De scheidlijn tussen nuchtere berusting en moordende waanzin is dunner dan een vershoudfolie dik is. En maar ademen. Tenminste die luchtvoorziening dwingen tot kalme regelmaat ipv het naäpen van een vis op het droge.

 Een fles wodka zou helend kunnen werken, ware het niet, dat ik bij het idee al over mijn nek ga en bovendien betwijfel of het middel mijn functioneren goed zal doen. Ik kan de kater ook zo al voelen en dan heb ik het werkelijk aan mezelf te danken. Dat dit nu niet zo is, maakt, dat ik me nog steeds in de benen weet te houden. Dat hou ik graag zo. Blond kan niet meer, ben al grijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten