maandag 16 maart 2015

Verlengen

  Gisteren was het voor het eerst in jaren, dat een avond naar meer smaakte, dan bij gebrek aan beter in bed verdwijnen. Een avond die me tot iets probeerde te verleiden. Nu was de dag al knap slopend geweest en liet mijn controle van de randvoorwaarden enigszins te wensen over, maar het gevoel was er. Zelfs nog ff gebruik van gemaakt, maar me uiteindelijk niet laten meeslepen in nachtwerk. Maar de timing had nauwelijks beter kunnen zijn. Of moet ik zeggen, dat het wel erg op het nippertje is, zoals zo ongeveer alles in de afwikkeling van waar ik mee bezig ben?

 Maar goed het is er. Dat is zeker. Ook vanavond weer de energie om door te gaan met wat overdag verloren is gegaan in geregel en heen en weer geren. De 'lucht' is uit het gereedschap en de eerste dingen zijn ingepakt. De kop is er dus eindelijk vanaf. Morgen zou het snel kunnen gaan'. We gaan het zien.

 Helaas ook weer meerdere andere afspraken, maar gelukkig beperkt tot de ochtend. Het vertrek begint te leven en dat doet me deugd. Nu de boel voorzichtig blijven doseren. Niet dat ik straks al weg wil voordat het in feite werkelijk kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten