vrijdag 20 maart 2015

Vergeten

 De eerste plek in huis is totaal geleegd. De wijnkelder wel te verstaan. Men heeft prioriteiten of men heeft ze niet. Dat ik het een en ander aan wijn in de kelder had liggen, was me natuurlijk bekend. Opgestapeld in dozen en kisten ziet het toch indrukwekkender uit dan het idee, dat ik in mijn hoofd had. Daarbij was ik duidelijk nog een kleinigheid vergeten. Namelijk de in eigen beheer gestookte sterke drank uit het land van de roots van mijn vader.

 Ach, een paar flessen .... Dat wist ik en tot op zekere hoogte heb ik die ook gekoesterd. Op is op, tenslotte. Vandaag  bleek ik alles bij elkaar zo'n 45 liter huisgestookte slivoca rijk te zijn. Zo vind je nog weer eens wat terug van de rijkdom, die je ontschoten is. Zou die accuboor nu ook verschijnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten